‹ Tilbake

Volvo og Van Damme på skjerm fra GDM

 

Volvo Lastebil forhandler Trucknor Rogaland valgte løsninger fra GDM for å promotere den nye Volvo-serien på skjermer i sine nye lokaler.

Trucknor Rogaland har flyttet til et nytt signalbygg på Orstad. Her drives verksted, delelager samt salg av nye og brukte lastebiler.

Trucknor valgte GDM som samarbeidspartner på interaktive og passive skjermløsninger. GDM har levert 6 skjermer til Digital Signage bruk med internt meldingssystem og tradisjonell visning av digitalt innhold.

GDM har også levert en 23" mobil touchskjerm på gulvstand, samt en vegghengt 46" med grafisk uttrykk rundt.

Innhold på skjerm er promotering av ny Volvo lastebilserie, og vi har lært mye om Volvos nye FH, FE/FL og FMX under utarbeidelse av innholdet. Volvo er i vinden med fantastiske virale videoer som promoterer deres nye lastebiler, så dette prosjektet har hatt mye å ta av og sortere i av ferdiglaget innhold.

Selvsagt er Van Damme's 'Epic Split' video også lagt på skjerm (se originalen her: http://www.youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10)

 

Det er også utviklet integrasjon mot Finn for uthenting av Trucknors bruktbilannonser herfra:

 

Publikum kan registrere sin e-postadresse på skjermen for å få tilsendt brosjyrer og informasjon.