‹ Tilbake

Interaktive løsninger for Abu Dhabi National Oil Company

GDM utviklet og leverte interaktive systemer for presentasjon av Abu Dhabi National Oil Company (ADNOC) og deres 17 underselskap til Midt-Østens største olje- og gassutstilling ADIPEC, i 2014 og 2015.

 
ADIPEC 2014, 55" touchskjerm med interaktiv løsning, 9x46" ekstern videovegg for visning.

Systemet besto av touchskjerm med presentasjonsmateriell for selskapene bestående av bilder, videoer, 3D grafer og tekstinformasjon i et intuitivt designet grensesnitt som ga mulighet for å vise og styre innhold på ekstern videovegg.

Det ble også utviklet en Augmented Reality app for Android med bildegjenkjenning som startet presentasjon av hvert enkelt selskap når kameraet peket på selskapets logo. Systemene var hovedattraksjon på ADNOC sine messestander under Abu Dhabi Internatonal Petroleum Exhibition & Conference (ADIPEC), World Future Energy Summit (WFES), Kuwait Oil & Gas Summit og Offshore Technology Conference (OTC) i Houston.

 

 

 

ADIPEC 2015, 32" touchskjerm med interaktiv løsning, 16x46" ekstern videovegg for visning.

 

Offisiell åpning av ADIPEC 2015, visning av stand til H.H Sjeik Hamed Bin Zayed Al Nahyan.

 

Siste test av Augmented Reality Android app før ADIPEC 2015.

 

ADNOC logovegg og tablets med Augmented Reality app, ADIPEC 2015.

 

Den interaktive løsningen fungerte også på stand-alone skjermer, med interaktivt grensesnitt for selskapsinformajon.

 

Mye stort og fint å se i Abu Dhabi for prosjektgruppen. Her er Emirates Palace Hotel (GDM booket opphold på et annet hotell).