‹ Tilbake

Statoil See&Touch Global Exhibitions

Statoil satser på interaktiv brukerinvolvering på messer globalt i samarbeid med GDM.

Siden suksessen på ONS 2010 hvor Statoil vant flere priser, blant annet for beste stand, har det interaktive konseptet som ble lansert i forbindelse med messen vært på global turne, blant annet i Dubai, Egypt, Canada, USA, Aserbajdsjan, m.m.

Feedback fra utstillere og brukere har vært meget positiv, samt at brukerstatistikkene og registrerte brukere/mailadresser fra publikum som ønsker mer Statoil-info er høy.

En stor del av konseptet innebærer digitalisering av tradisjonelt brosjyremateriell hvor stikkordene er:

 - Lett tilgjengelig materiell (flere digitale kanaler)
 - Lang levetid
 - Miljøvennlig
 - Fremtidsrettet

GDM retter en spesiell takk til Cato Meling og resten av Statoil for et grensesprengende og innovativt konsept!